Winter 2011 deel 3: Het verslag van een dag winterpret en spoorleed
Gisteren. De dag begint nog zo goed. Om 08.11 uur stap ik in een besneeuwd Rotterdam op het Centraal Station in de sneltrein naar Amsterdam Sloterdijk. De trein vertrekt op tijd. Een meevaller. Want de sneeuwval wordt steeds heviger en de afgelopen maanden was er immers niet veel nodig om treinen te laat danwel niet te […]